zondag 3 november 2013

taartdoosje en gebakjestrio

Vanmiddag hadden we een verjaardag bij vrienden. Dochterlief werd 17 en dat werd gevierd met een high tea. Natuurlijk staat geld altijd nummer 1 op het verlanglijstje. 
Wel praktisch, maar zo saai om te geven.
Dus bedacht ik dat ik wel leuk een taartje kon haken om een spanen doosje heen. 
Geld er in en klaar is Kees. 
Leuk idee, simpel ook. Alleen wel jammer dat ik zulke briljante ingevingen altijd pas anderhalf uur van te voren krijg. 
Het werd even een race 'snelhaken in het kwadraat' tegen de klok.  Maar voila...



Ook nog weer een gebakjestrio gemaakt op bestelling. 
De opbrengsten gaan bij de verzendkosten om poppen en knuffels op te sturen naar project Knuf en knuffelactie


Tussen de bestellingen door weer druk bezig met nieuwe poppen voor de inzamelingsacties. 
's avonds kruip  ik dan lekker met mijn haak of breiwerkje op de bank. Kopje thee erbij. 
En tussen alle bollen wol in twee viervoeters op schoot. Zodra ze maar dènken dat ik ga zitten komen ze al aanhuppelen allebei.  (voor zover een hond kan denken? het lijkt af en toe verdacht veel op..) 
Het breit ook zo lekker handig met je schoot vol, maar goed.. gezellig is het wel.






fijne avond, Jolanda

2 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee om zo geld te geven , schitterend gezicht de honden op schoot.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe knap van je gevonden om zo "de laatste minuut" nog snel een doosje om te toveren, echt superleuk! En breien met je huisdieren, gezellig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen