dinsdag 17 december 2013

Dinsdag poppendag: Jennifer

Op deze dinsdag poppendag wil ik graag weer een nieuwe pop laten zien: Jennifer.
Het blijft een hèèrlijk werkje om poppen te maken.  Hoewel ik altijd uitga van mijn zelfde basispatroon is het toch altijd weer een verassing hoe het uiteindelijke resultaat wordt.



Ik word er wel blij van, zo'n zonnige verschijning in haar gele jurk.




De gezichtsuitdrukking vind ik altijd het lastigst. Dit keer heb ik het mondje iets anders gedaan, ik ben er wel tevreden over. Jennifer zelf ook wel geloof ik, ze kijkt best vrolijk.



Meer poppen zien?? Neem ook eens even een kijkje bij:



fijne dag, Jolanda

8 opmerkingen:

  1. Ze is een zonnig meisje, dat kun je zien!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is super leuk en schattig gezichtje
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jennifer is weer een pracht meid geworden. Ja en het gezichtje dat altijd het spannendste gedeelte hé. Zeer geslaagd. Mooie kleedjes trouwens.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan best geloven dat Jennifer tevreden is, ze ziet er geweldig uit, leuk en vrolijk! En het gezichtje wordt altijd net iets anders, maar dat mag, dat maakt elke pop een ander persoontje! Knappe dame!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een vrolijke pop. Haar gezichtje is leuk om te zien, net als haar gele jurk. Wat voor garen heb je voor haar haren gebruikt? Het geeft haar haar een aparte uitstraling.
    Mooi hoor.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ze prachtig. Ik ben helemaal verliefd op jouw poppen, ze zijn zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen