zondag 2 november 2014

verjaardagskado

Tegenwoordig zie je overal van die leuke bordjes met mooie teksten erop.
Echt van die sfeerbrengers voor in huis.
Ik kocht er een aantal op miniformaat, gewoon omdat ik ze zo grappig vond.

Toen ik op zoek was naar een verjaardagskado voor een jonge meid wist ik ineens wat ik met de bordjes zou gaan doen. Geld of een kado-bon is altijd goed natuurlijk, maar een persoonlijk kado vind ik leuker om te geven. Zeker als het voor een speciaal iemand is!

En zo maakte ik van een flinke stok en wat touw deze hanger. Het sterretje is een fotolijstje. Toevallig had ik nog een zwart-wit foto liggen waar ik samen met het feestvarken op sta. 
Die heb ik voor de grap even in het lijstje gedaan, maar ze kan er zelf zo wat anders indoen natuurlijk.




aan weerszijden een schroefoogje om het touw aan te bevestigen.



wat gehaakte bloemetjes om het nog een persoonlijker tintje te geven.




de bloemetjes zijn in zacht blauw/roze tinten, de blaadjes in grijs, zodat het wel wat kleur brengt, maar niet te druk wordt.




Ik vind het zelf wel erg leuk geworden. Nu maar hopen dat de jarige er net zo over denkt.

geniet van deze mooie zonnige dag, Jolanda



3 opmerkingen:

  1. Prachtig cadeau! Heel persoonlijk, ik houd van zelfgemaakte cadeaus!
    Ja, wat een heerlijke dag, ik ga straks ook nog lekker even de deur uit!
    Fijne zondag!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe mooi heb je dit weer gedaan. Heel origineel vind ik.
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig cadeau heb je zo gemaakt, echt origineel en apart, hier zal ze zeker blij mee zijn.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen