woensdag 11 maart 2015

mutsen parade

Hoewel ik al helemaal in lentesfeer ben, hier nog even wat winterse kiekjes.
Een tijdje terug breide ik voor nicht en neef een muts met bijpassende sjaal.
Gisteren kreeg ik deze  foto, en zeg nou zelf.. wat staat dat leuk!
De kleuren staan er prima bij, en eerlijk gezegd heb ik dat toch een beetje op de gok gedaan.




Ook nog een foto van de muts die ik voor de juf van Sarah maakte.



Sarah had trots haar nieuwe muts aan de juf laten zien, waarop juf lief antwoordde dat ze er óók wel graag zo een zou willen hebben. Tja.. en toen móest er natuurlijk voor juf ook een muts komen, in het roze, want dat is jufs lievelingskleur. Compleet met xl-pompoen.
Ben eigenlijk wel heel benieuwd of juf de muts nu ook werkelijk draagt.. Jammer dat dáár geen foto van is..


zus doneerde als dank voor de mutsen-parade een mooi bedrag voor in de goede doelen pot, lief!


fijne avond, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Mooie mutsen! En leuk dat je goede-doelen-potje weer gespekt is.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je breide echt wel prachtige setjes die ook nog eens perfect bij de jassen matchen. En de juf kreeg ook haar zin, nu nog een foto :-) Ook je goede doelen potje is weer gespijsd, prachtig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    BeantwoordenVerwijderen