donderdag 24 september 2015

paard op sleutelhangerformaat

Naast mijn blog heb ik tegenwoordig ook een eigen pagina op facebook.
Leuk om op deze manier een wat breder publiek te bereiken. Berichtjes ontvangen en beantwoorden gaat heel gemakkelijk en zo krijg ik nog wel eens leuke vragen of reacties.

Zo kreeg ik afgelopen week een foto van een paard (of pony? ) met de vraag of ik dit mooie dier op sleutelhangerformaat kan namaken.
Dat zijn toch leuke dingen? Ik heb daar veel plezier in.



Dus hup aan de slag, en zie hier het resultaat. Nu is de gehaakte variant helaas iets minder fotogeniek als zijn grote voorbeeld, op de foto komt hij net niet helemaal goed uit de verf. Komt door de witte manen op de witte achtergrond denk ik.




Vandaag gaat hij op de bus, leuk dat mijn creaties het hele land doorgaan of zelfs de hele wereld over
(er is momenteel een beschermengel mee op wereldreis)


De opbrengst gaat uiteraard weer in de goede doelen pot
fijne dag, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Wat een dotje zeg! Dat heb je echt weer heel knap gemaakt Jolanda, ik vind hem echt leuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden! Zo maak je de sleutelhangers heel persoonlijk!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, om zo'n persoonlijke sleutelhanger te maken!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen