vrijdag 16 september 2016

bruid en de spaarpot weer vol

Vorige week kreeg ik een leuk berichtje van een trouwambtenaar, of ik een bruidje wilde haken voor het bruidspaar wat zij die week in de echt zou gaan verbinden.
Natuurlijk wilde ik dat, en zo ging een paar dagen later deze sleutelhanger op de post. Met, op verzoek, een rood bruidsboeket. Ik kies eigenlijk altijd voor pasteltintjes, maar dit is toch ook wel erg leuk.


Met deze bruid is de spaarpot weer vol, dat betekent dat ik voor de zesde (!)  keer dit jaar  €50,-
kan overmaken naar MariĆ«tte en de kinderen van Hanukkah in Ghana.
Dank dus weer voor alle bestellingen, met elkaar kunnen we zo een klein steentje bijdragen aan deze bijzondere stichting

fijne dag, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik had die reactie inderdaad gezien. Hoefde er alleen een bruidje te komen?
    Het rode boeket is mooi!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede opbrengst nu al! En het jaar is nog lang niet om, dus dat belooft veel goeds.
    Fijn weekend, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij al flink gespaard voor de kinderen in Ghana, dat wil zeggen dat je leuke en mooie dingen maakt dat er zoveel besteld wordt! Ook dit bruidje vind ik supertof!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen