dinsdag 24 januari 2017

nog meer engelen voor Hanukkah

Hoeveel engeltjes zou ik al gemaakt hebben de afgelopen jaren?
ik heb ze niet geteld, maar het zijn er in ieder geval héél veel.
Afgelopen week maakte ik er weer vier.
drie maakte ik er op bestelling, opbrengst gaat weer naar het goede doel.



en deze  maakte ik voor Mariëtte.


 Samen met haar man Moses dragen zij de zorg voor het kindertehuis Hanukkah in Ghana.
Dit weekeind hebben wij hen, en diegene die de stichting runnen,  ontmoet op de 'Hanukkah dag' .
Wat waren wij onder de indruk van de inzet, liefde en betrokkenheid voor Hanukkah, wat een groep fantastische mensen




Volgend jaar hopen wij zelf naar Ghana te kunnen reizen, om een aantal weken als vrijwilliger op Hanukkah mee te draaien.
En voor nu ben ik nóg gemotiveerder om mijn piepkleine steentje bij te dragen door te haken, breien en vogeltaartjes te maken!




fijne dag, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. O een reis naar Ghana, spannend :) Ik geloof meteen dat het je nog meer motiveert! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzonder vooruitzicht! En wat heb je weer mooie engelen gemaakt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je engelen zien er geweldig mooi uit. Spannend om zelf naar Ghana te gaan. Leuk!
    Liefs,
    Mariam

    BeantwoordenVerwijderen