maandag 24 april 2017

mini-me

Zomaar even een probeersel: mezelf op mini-formaat.
Nu heb ik dit al eens eerder gedaan, als pop (ZIE HIER)
Dit keer wilde ik het nog kleiner, als sleutelhanger.




De reactie van het thuisfront laat zich raden natuurlijk.
Zoon keek bedenkelijk naar de armpjes en beentjes: "moet ik hier echt iets over zeggen, of weet je het zelf ook wel?"
ach die mannen, helemaal geen fantasie.
Het moet wel een béétje lijken, maar wel met een knipoog toch?



Ik heb al zoveel honden, poezen en paarden op bestelling nagehaakt, en natuurlijk de nodigde bruiden en de 'leeftijdspoppetjes' .
Het leek me zo leuk om ook  iemand in mini-formaat te kunnen maken in bijvoorbeeld het tenue van de voetbalclub, of het uniform van het werk.
Of met z'n specifieke kapsel of bril, gewoon die dingetjes er in verwerken die iemand herkenbaar maken.
Bij mij is dat in dit geval mijn bril ( met dank aan manlief )




Wie weet levert het nog weer leuke bestellingen op (waarvan de opbrengst uiteraard altijd naar het goede doel gaat)

fijne dag, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan! En het is een goed idee ook!
    Mooie poppendag-blog ook!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer super leuk en goed geslaagd :)
    Had ook nog even bij zie hier gekeken, die dame is ook echt geweldig!
    De foto in de sport auto, als ik hem weer zie, moet ik weer lachen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen