dinsdag 22 augustus 2017

Renske in het paars

Eindelijk weer eens even een berichtje!
Door allerlei drukte voor en na de vakantie, en de vakantie zelf, kwam het er steeds niet van, maar dat wil niet zeggen dat ik heb stil gezeten 😉
Foto's van de laatste 'projecten' zullen binnenkort volgen, hier alvast een leuk begin voor de dinsdag-poppendag.



Ik maakte deze pop al eerder, voor mijn nichtje. 
Het is hetzelfde patroon, alleen koos ik nu voor andere kleurtjes
(patroon pop Renske, zie kopje patronen)




Meer poppennieuws zien?
neem dan gauw een kijkje bij:


vanuit hier kun je verder linken naar nog meer poppenblogs

fijne dag, Jolanda


3 opmerkingen:

  1. Ja zo gaat dat ;) Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben gehad :)
    Ook weer leuke kleuren voor een pop, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig dat ik een gehaakt popje tegenkom, met dezelfde naam!

    Groetjes,
    Renske
    www.rennebol.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen