zondag 17 december 2017

jaarlijkse engelen vijftal

Een lieve oma geeft haar vijf kleinkinderen elk jaar een engeltje voor in of onder de kerstboom.
Ook dit jaar mocht ik weer een vijftal maken, zo leuk!
Dit zijn ze geworden. Het idee vond ik bij Haakmuts


elk engeltje krijgt 'z'n eigen letter, zodat iedereen precies weet welke engel voor hem of haar is.



Ik vind het een prachtige traditie, mocht ik zelf ooit kleinkinderen krijgen, dan wil ik dat zeker ook zo doen


Inmiddels zit er weer genoeg in de spaarpot om voor de negende keer dit jaar €50,- over te kunnen maken naar kindertehuis Hanukkah in Ghana.
hoe fijn is dat!

fijne zondag, Jolanda

5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige traditie! Ook ik heb (nog) geen kleinkinderen, maar ik ga hem wel proberen te onthouden. Wat fijn dat de kindjes in Ghana weer geholpen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke traditie, dat moet gewoon leuk zijn om te maken én te ontvangen!
    Ook voor jou mijn wensen voor een creatief 2018 gewenst!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes zijn het! En wat een leuk idee van de oma. Mooi blog heb je. Ik ga je volgen.
    Groetjes,
    Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer prachtig en wat leuk dat je ieder jaar weer nieuwe engeltjes mag maken, prachtige traditie!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    ผลบอลเมื่อคืน

    BeantwoordenVerwijderen