woensdag 14 februari 2018

diploma krokodil

Neefje Daniël heeft z'n zwemdiploma A gehaald! 
speciaal voor hem bedacht ik deze 'diploma- krokodil' , en uiteraard mag de medaille niet ontbreken.


Het viel nog niet echt  mee om het er als een krokodil uit te laten zien.
Die heeft nou eenmaal een heel andere vorm dan dat ik in mijn hoofd had.  
Het mannen-front hier heeft me dan ook weer menig maal uitgelachen, maar ja.. ik wilde persé een zittende krokodil, en dan ook nog met een zwembroek aan. 


Uiteindelijk is ie  heel grappig geworden, en zelfs de mannen halen er een krokodil uit. 
We hebben er in ieder geval weer een hoop lol om gehad. 



Zelf ook zo'n grappige krokodil maken? het patroon is te koop!
(zie kopje patronen)
alle opbrengst gaat uiteraard weer in de goede doelen spaarpot. 

fijne avond, Jolanda

1 opmerking: