vrijdag 18 mei 2018

gehaakte Tilda pop

En nog een leuke bestelling die ik kan laten zien:
een gehaakte 'Tilda'  pop.


Leuk om weer eens iets anders te maken. 


Naar patroon van BREIMAAN
De kleding heb ik zelf bedacht. 
Manlief maakte de standaard




Ik maakte er jaren geleden twee voor mezelf, mijn zoons vinden ze echter vreselijk. 
De verhoudingen kloppen natuurlijk voor geen meter, met die lange benen en dat kleine hoofdje.
Ik vind dat juist grappig, maar vooral jongste zoon ziet er het nut niet van in om dit op je kast te hebben staan. 




Toen we laatst een grotere tv kregen was zijn eerste reactie: pff gelukkig passen ze er niet meer naast. 
Ik heb al gedreigd om ze als huwelijkscadeau te maken als hij ooit gaat trouwen 😉

fijne dag, Jolanda

1 opmerking:

  1. Oei, dan gaat hij vast nooit trouwen ;-)
    Ik vind ze trouwens prachtig!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen