dinsdag 26 november 2013

poppendag: Emma

Elke week  ben ik nog tot het laatste moment druk bezig om op tijd mijn pop af te krijgen voor de dinsdag poppendag. Een week is zo weer om!
Gisterenavond laat (na de koorrepetitie) nog gauw wat aan de  haren veranderd, die waren nog niet helemaal naar m'n zin. Aan de schoenen ben ik nog niet toegekomen, maar Emma wil dolgraag alvast poseren. Dan maar op blote voeten..






Het wordt al weer een aardige poppenverzameling hier in huis. Als er weer een doos vol is gaan de poppendames gaan naar project knuf en knuffelactie.

Nu ga ik eerst een kijkje nemen bij de andere poppenmaaksters:



fijne dag! jolanda

8 opmerkingen:

  1. het is weer een schatje , ik heb het niet gered voor vandaag ;o) te druk met andere dingen , maar vandaag ga ik verder met mijn pop .....fijne dag ,
    marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig, dinsdag poppendag! Ik geniet lekker mee van jullie blogjes, poppen maken heb ik nu zelf even geen tijd voor. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Emma mag gezien worden hoor, wat is ze mooi
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je pop hoeft helemaal niet klaar te zijn hoor. Je mag ook al een tipje van de sluier oplichten en een deel laten zien. Rita doet dit ook hoor.
    Maar je hebt van Emma weer een pracht pop gemaakt. Een schatje nr 1.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al is je pop niet af, zelfs in stukken en brokken (zoals bij mij) mag hij op de blog. Aan dit tempo kan niemand blijven volgen en het moet plezant blijven, geen stresssituaties ;-) Maar Emma is een schatje geworden, ik vind haar haar leuk! En ook haar kleedje is top!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele pop in één week tijd, ik denk niet dat mij dat ooit zal lukken!
    Wat is dit ook weer een prachtig popje geworden!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een snoesje is het weer geworden

    BeantwoordenVerwijderen