zondag 12 januari 2014

een nieuw goed doel

Vorige week maakte ik een super aap, hij ging op reis naar een klein dapper kereltje. Voor zijn drie pleegzusjes maakte ik nog gauw even deze drie vrolijke bungel- knuffels, ze konden nog net op tijd mee in de doos.



Man is nogal van het ' foto-shoppen'. En zo zat dit drietal zomaar ineens op een bankje in het boerenland





Als dank voor de knuffels kreeg ik van de pleegouders een donatie voor het goede doel, zo lief!
Alle opbrengsten van bestellingen leg ik opzij voor goede doelen. Nu heb ik weer een mooie bestemming gevonden: het kindertehuis HANUKKAH  in Ghana. Laatst zag ik op tv een indrukwekkende reportage over het werk van Mariëtte en haar Chanese man Moses. Dit echtpaar runt een kindertehuis, en is daarnaast bezig met de bouw van een eigen school. Voor 10,- kun je een steen kopen en op deze manier je 'steentje bijdragen' aan dit mooie project.
Vandaag heb ik mijn eerste drie stenen kunnen kopen!

Natuurlijk blijf ik naast de bestellingen ook nog doorhaken voor
  PROJECT KNUF en KNUFFELACTIE
genoeg te doen dus nog de komende tijd. 

fijne zondag, Jolanda

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattig stel en jouw man kan er wat van met foto-shoppen, geweldig! :-) Ik ga even naar je link kijken, van het kindertehuis, wat een mooi doel!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend lief.
    Leuk zo die knuffels ineens in het weiland, zou zeggen; laat hem maar vaker fotoshoppen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leukerdjes met zijn drietjes op het bankje bij de koeien, en gewedlig hoor wat je allemaal doet voor het goede doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes. Ze zitten daar heerlijk in het boerenland. Wat ben je toch een lieverd. Heerlijk zulke mensen.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt toch ook een hart van goud hé. Geweldige beestjes heb je gemaakt, maar ik ben dan ook zo een fan van die bungelbeestjes.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van zo'n blogje wordt een mens toch helemaal blij!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schattig zo met z'n drietjes bungelend op een bankje. Daar heb je drie kinderen vast heel blij mee gemaakt. Mooi dat je de goede doelen ook nog even onder onze aandacht brengt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen