dinsdag 4 februari 2014

Tilda

Dit keer bij dinsdag poppendag eens een heel ander soort pop.
Bij breimaan zag ik leuke gehaakte Tilda poppen, dat leek me nou leuk voor op onze nieuwe kast.
Eén pop  is inmiddels klaar, (ik wil er twee maken) nu de kleding nog.
Man gaat er mooie standaardjes voor maken, zodat ze kunnen blijven staan. Dat gaat zonder steun natuurlijk niet goed komen met zulke lange dunne benen. Het is wel een wonderlijk model, maar goed..
Met kleren aan ziet het er vast wel beter uit.


En zomaar nog even een leuk plaatje van mijn lieve honden duo. Heeft niks met de poppendag te maken, maar ze zaten samen zo heerlijk van de zon te genieten in de vensterbank. 




Zou er nog meer poppennieuws zijn? neem maar eens even een kijkje bij:



fijne dag, Jolanda

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk een gehaakt tilda ben benieuwd hoe ze er straks met kleertjes uit ziet. En wat leuk twee hondjes in de vensterbank. Haha die hoef je niet meer te haken.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die zijn speciaal hé, die Tilda poppen. Ik heb ze nog niet gehaakt, wel genaaid. Ik kijk er naar het eindresultaat alvast uit.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tildapoppen had ik ook al opgemerkt bij breimaan, had nog niet de moed om eraan te beginnen. De jouwe komt helemaal goed, als ze nog eenmaal aangekleed is! En een standaard zal wel handig zijn :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een lange superslanke dame maar ik denk dat ze vast wel heel mooi gaat worden en handig als ze een steuntje krijgt dan kan ze mooi staan.
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Wat fijn dat je man standaards gaat maken!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja zo kijkt het nog een beetje kil. Maar dat gaat vast een hele mooie Tilda worden.

    BeantwoordenVerwijderen