vrijdag 17 juni 2016

vrolijk vijftal

Een lieve oma bestelde kaartenhouders voor haar vijf kleinkinderen.
Ik maakte ze in hun lievelingskleuren, best een vrolijk geheel zo



Later kreeg ik deze leuke foto, en daar werd ik nog veel vrolijker van!


Oma kreeg het het hele spul tegelijk te logeren, en zoals je wel kunt zien hadden ze het heel gezellig met elkaar.
En ik maakte nog meer bestellingen, vijftien in totaal.


Er zijn vier gehaakte rondjes nodig voor één kaartenhouder, dus reken maar uit..


Prima om te doen, maar ook leuk om weer even wat anders te maken. (al blijven bestellingen uiteraard altijd welkom!)



fijne avond, Jolanda

5 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk, die foto die je kreeg! Ik zag 'm al op facebook natuurlijk. Leuk, al die opdrachtjes!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een handige dingen. Wat zal oma's oren gesuisd hebben na de logeerpartij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto, echt super :-) Leuke cadeautjes om te geven. Nog een fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk is dat toch, als je een foto krijgt van je "klant".
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, zo'n foto is enorm leuk. Het plezier straalt eraf!

    BeantwoordenVerwijderen