dinsdag 22 november 2016

dinsdag poppendag: engelenjongetje

en daar is ie dan, het engelenjongentje!



Tja.. hoe maak je er een echt jongetje van terwijl het toch ook engelachtig moet blijven?
Een tuinbroekje dan maar (hoewel ik me wel afvraag hoeveel engelen er in een tuinbroek rondlopen?)
Dit is nummer drie van de vijf, ik lig nog mooi op schema, dus het gaat helemaal goed komen voor de kerst.




Even een kiekje van de achterkant. Hij staat er wel een beetje raar bij,  zag ik achteraf: het lijkt zo net of hij tegen de lantaarn aan staat te plassen. Tja, dat heb je dan weer met jongetjes haha



meer poppennieuws zien? neem dan gauw even een kijkje bij:


van daaruit kun je weer verder linken naar nog meer poppenblogs

fijne dag, Jolanda

4 opmerkingen:

  1. Tja, ik snap je gedachte, zelf dacht ik dat toen nog niet. Nu wel, natuurlijk ;-)
    Je weet het natuurlijk niet echt met engelen, wat ze aanhebben. De engel Gabriƫl zal toch echt ook wel mannelijk zijn, al denk ik inderdaad niet dat die in een tuinbroekje loopt. Maakt niet uit, ik vind jouw jongetjesengel zeer geslaagd!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem keileuk! Een echte jongen, helemaal niet zo raar met zijn broekje, echt geslaagd! Nog 2 te gaan, dit komt goed!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan :) Het is een leuke (b)engel geworden. Fijn dat je op schema ligt :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, o wat heb ik gelachen! Maar het engelenventje is leuk hoor! Dat prachtige grijze haar ... Hoe krijg je het verzonnen.

    BeantwoordenVerwijderen