dinsdag 20 juni 2017

pop Renske

Eindelijk weer eens 'groot' poppennieuws op de dinsdag poppendag.
Een pop op bestelling, dat doe ik natuurlijk heel graag!
Voor het vriendinnetje van m'n lieve achternichtje. Als verrassing maakte ik er ook een voor Renske zelf, nog voor haar derde verjaardag.
de pop op bestelling kan ik nog niet laten zien, de jongedame is deze week jarig, dus dat volgt nog.
Maar Renske heeft haar popje inmiddels al ontvangen, dus hier is ze dan:



De pop maakte ik in de kleuren van het koffertje.


met hoed.




Het patroon van pop Renske heb ik uitgeschreven en is te koop, (zie kopje 'patronen') 
de opbrengsten daarvan gaan uiteraard allemaal weer naar het goede doel.

meer poppennieuws zien?
neem gauw een kijkje bij


vanuit hier kun je doorklikken naar nog meer poppenblogs

fijne zonnige dag, Jolanda

5 opmerkingen:

  1. Wat zal Renske blij zijn met haar pop! En in voorspel: het vriendinnetje ook...kan niet anders :-)
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ze mooi geworden! En zo mooi in de kleding!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtexemplaar en wat een prachtig jurkje en hoedje heeft ze aan. Een supercadeau voor Renske!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor, wat een verrassing voor Renske. Wat zal ze blij zijn geweest en nog natuurlijk want het is leuk spelen met zo'n mooie pop.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi popje, dat was vast een heel welkome verrassing :-)

    BeantwoordenVerwijderen