maandag 26 februari 2018

paarden sleutelhanger op bestelling

Het blijft leuk om bestellingen te krijgen. 
Vaak van bekenden, maar ook regelmatig van mensen die mij via mijn pagina/ facebookpagina hebben gevonden. 
Soms met bijzondere verhalen of verzoeken, dat vind ik echt mooi.
Ook deze sleutelhanger maakte ik op verzoek.


Leuk om iemand blij te kunnen maken, en er tevens ook nog een mooi goed doel mee te kunnen steunen, want alle opbrengst gaat uiteraard weer in de goede-doelen-spaarpot.
Mensen geven soms ook nog iets extra's, dat is toch bijzonder?
 Zo kunnen we straks een mooi bedrag overhandigen in Ghana.


De paardensleutelhanger is op verzoek gemaakt met pluizige manen en staart, ook best leuk zo!


fijne dag, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Ik maakte ze in het verleden ook vrij veel, veel paardenmeisjes in onze omgeving en dan was het erg leuk als kleine cadeautjes voor erbij. Ze vielen altijd weer in de smaak ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden!
    Ja, ik vind dat ook altijd heel leuk, als je "gevonden" wordt en dat er dan een opdracht volgt.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sleutelhanger. Helemaal geweldig voor paardenmeisjes. En laat ik die nu net kennen :)

    BeantwoordenVerwijderen