zaterdag 28 september 2013

post en gebak!


Krijg ik  zomaar hele leuke post vandaag van Haakjuffie. Een tijdje geleden had ik een kleine versie van pop Lizelotje  gemaakt voor haar verjaardag (de grote paste niet in een envelop, vandaar het aangepaste mini- model)
Zo af en toe zie ik Lizelotje voorbij komen in haar blog, zo leuk. Nu had Lizelotje had een mooie kaart gemaakt, voor mij en haar poppenzussen. Nou dat werd hier natuurlijk wel met gejuich ontvangen!


De dames willen maar wat graag even met de kaart poseren. Zelf gaan ze binnenkort ook allemaal op reis en krijgen een belangrijke taak mee: een beetje troost brengen bij ernstig zieke kinderen.
Ze zijn stuk voor stuk met liefde gemaakt, dus dat gaat vast en zeker lukken.

Dit prachtige vogeltje, oftewel de heppie-bird, zat òòk nog in de envelop. Wat bijzonder om iets te krijgen wat iemand speciaal voor mij gemaakt heeft.. Hij heeft inmiddels een ere- plaatsje gekregen aan de schemerlamp!!
Bedankt lieve Haakjuffie, voor je lieve post en je zonnestralen!!




Lekker in het zonnetje deze drie gebakjes op bestelling gemaakt. ( De opbrengst gaat weer bij de verzendkosten  om de knuffels naar  KNUFFELACTIE op te sturen.)


Lekker kopje thee erbij, beentjes op de kruk, zon op m'n snoet..


Lara aan mijn voeten, en Floris ernaast.. wat wil een mens nog meer??


Heerlijk die zon, van mij mag het de hele herfst zo blijven!!! Morgen de hele middag optreden met koor en band tijdens de koopzondag, dat kan toch niet beter met zulke weersvooruitzichten!

fijn zonnig weekeind, jolanda





2 opmerkingen:

  1. Das duidelijk genieten met een grote G. Leuke blog :-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Post van haakjuffie is altijd leuk en lief! En je poppen waren weer blij! Ze gaan vast iemand blij maken als je ze die opdracht meegeeft :)
    Je gebakjes zien er heel smakelijk uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen