dinsdag 24 juni 2014

eerste verkoop patroon

Op deze dinsdag poppendag wil ik jullie graag voorstellen aan Julia






Het is niet de eerste pop die ik zelf bedacht heb, maar wel de eerste keer dat ik het patroon helemaal heb uitgeschreven.
Regelmatig wordt er gevraagd of mijn patronen te koop zijn.
Vanaf vandaag dus wel!
Dit is echter nog wel het enige patroon wat te koop is (het uitschrijven is een beste klus) maar er gaan er zeker nog meerdere volgen!!
Ik heb getwijfeld of ik het patroon gratis zou delen, maar heb besloten er toch een kleine vergoeding voor te vragen. 
Dit komt uiteraard allemaal weer ten goede aan een mooi doel zoals bijvoorbeeld KINDERTEHUIS HANNUKAH  in Ghana. 
Het zou mooi zijn als ik op deze manier weer een mooi steentje kan bijdragen. Letterlijk, want voor tien euro kun je een steen kopen voor de bouw van hun eigen school.


Wil je meer poppennieuws zien? Neem dan eens even een kijkje bij


fijne dag, Jolanda

6 opmerkingen:

  1. Mooie pop, Jolanda! En ik hoop dat je snel weer een steentje bij kunt dragen, dat is een mooi doel!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, ik heb ook nog zo'n pracht exemplaar van jou. Nog steeds veilig in de armen van haar nieuwe poppen vriend.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte mooie leuke pop en je hebt gelijk, het uitschrijven van een patroon is echt wel een hele klus! Nu hopelijk er nog veel van verkopen zodat je je goede doel kan steunen :-) Spijtig genoeg ben ik geen goede haakster anders kocht ik meteen je patroon!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joepie het is je gelukt om deze prachtige pop uit te schrijven naar een patroon. Ik ga je een mailtje sturen, want ik wil best zo een mooie pop in huis.
    Nog veel succes.
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat goed van je dat je er een patroon van hebt uitgeschreven dat is echt een flinke klus, succes met de verkoop ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waar kan ik het patroon bestellen ?

    karin.ega@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen