zondag 8 oktober 2017

kerstgroep in kleur

Met de engel is de hele kerstgroep compleet.



Ik heb er nog over gedacht om gouden sterretjes of iets dergelijks op de jurk te borduren, maar heb er toch voor gekozen om het zo te laten. 


Nog even alle groepen op een rij:
Jozef en Maria



de wijzen of drie koningen


 de herders met hun schapen

Vorig jaar maakte ik dezelfde groep in natureltinten. 
Toch vind ik de 'kleuren-variant' ook erg leuk geworden.
Ze staan gezellig op mijn bureau, beetje kerstsfeer nog in huis.
Kan ik er nog een weekje van genieten voor ze weggaan.


Hier nog even wat foto's van de 'naturel-versie' 
vind ik ook nog steeds  mooi.










inmiddels zit er weer genoeg in de spaarpot om voor de zevende keer dit jaar  €50,- over te kunnen maken naar kindertehuis Hanukkah in Ghana
Dank weer voor alle bestellingen, het blijft leuk

fijne zondag, Jolanda







5 opmerkingen:

  1. Mooi hoor allebei, als ik zo de foto’s zou ik niet kunnen kiezen, beide hebben iets, misschien als je kleine kinderen hebt die met kleur.
    Mooi gehaakt weer, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, beide versies! En fantastisch dat je nu al weer een bedrag kon overmaken naar jouw goede doel :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer wat kunt overmaken naar een doel dat je een warm hart toedraagt.
    Ik vind beide kerstgroepen prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen