zondag 12 november 2017

meisjes tweeling

Ik ben weer oud-tante geworden (wat klinkt dat 'oud'!) Twee keer maar liefst: een prachtige meisjes tweeling!
Dan mag een mooie pop (of twee dus in dit geval) natuurlijk niet ontbreken!


Het grappige bontrandje kwam ik tegen bij een budget-winkel en bracht me op het idee voor deze kleurencombinatie.
Het kamertje van de dames is in natureltinten, dus daar past dit wel aardig bij.




En.. tóch nog een beetje roze, ik kon het niet laten 😉



Welkom op de wereld Fenna en Vayen!
Binnenkort hopen we  de kleine nieuwe wereldburgers te gaan bewonderen, het kadootje is al vast opgestuurd en blij ontvangen.

fijne zondag, Jolanda

5 opmerkingen:

  1. Erg leuke cadeautjes! Gefeliciteerd met je achternichtjes, mooie namen hebben ze!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!
    Wat een leuke, lieve poppen heb je gemaakt!
    Ook de gelukspoppetjes zijn leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik ben drie keer tante, maar verder kom ik niet. Je poppen zijn erg leuk geworden, daar kunnen de dames straks leuk mee spelen en voor nu zijn ze een blikvanger op hun kamertje. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd, en wat een leuke poppen

    BeantwoordenVerwijderen