vrijdag 8 juli 2016

bruidspaar

Klein kadootje gemaakt voor een mooi bruidspaar.
Blijft altijd leuk om te maken en te geven (en om te ontvangen, zo'n miniversie van jezelf als bruid of bruidegom)



Tegenwoordig maak ik de sluier van organza, dat valt wat soepeler dan tule. De randjes voorzichtig even 'afbranden' (langs een vlammetje halen, zo rafelt het niet af)
Al zal de echte bruidegom waarschijnlijk geen hoed dragen, dat is wel het onderdeel waar aan je kunt zien dat het om een 'gom' gaat, en niet zomaar een nette meneer.




klein glazen potje met wat hartjes-snoepjes, en een kaartje er aan, dat geeft wat leuker dan gewoon twee losse poppetjes.



Lieve Ivo en Marlieke, een heel fijne dag en veel geluk toegewenst!

fijne dag, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Een mooi paartje! Ik ben ook met een bruidspaar bezig en zit al even te kijken hoe jij dat oplost bij de "gom", dat gehaakte befje uit het boek gebruik ik deze keer ook niet. Jouw oplossing vind ik wel mooi, ga ik misschien ook nog wel eens gebruiken!
    Groetjes en fijn weekend!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig! Dat is toch hartstikke leuk om te krijgen...

    Groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig bruidspaar. Heel mooi gemaakt! groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen