dinsdag 1 december 2015

jozef en maria

Weer twee figuurtjes klaar voor de kerstgroep: Jozef en Maria
Om zoveel mogelijk in de naturel tinten te blijven heb ik voor Maria gekozen voor gebroken wit en beige. Geen traditioneel lichtblauw dus, hoewel ik wel even getwijfeld heb.


De drie wijzen (of drie koningen) zijn inmiddels ook al bijna klaar, het begint steeds meer wat te worden.
Ook aan het uitschrijven van het patroon wordt hard gewerkt, ik hoop het deze week allemaal nog af te kunnen maken: wordt vervolgd!

meer poppennieuws zien? neem dan een kijkje bij:



fijne dag, Jolanda







4 opmerkingen:

  1. Prachtig, Jolanda! Ik vind het wel mooi, helemaal in natureltinten!
    Ik ben benieuwd naar 't geheel, maar dat moeten we nog maar even afwachten, hé :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Jozef en Maria, het begint al echt een kersstal te worden als Jozef en Maria er bij zijn:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonder Jozef en Maria geen kerststal, Fijn dat die (ook) al af zijn.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super hoor Jolanda, knap dat je dit helemaal zelf ontwerpt! De kleuren vind ik mooi. Wel een heel werk, de patronen helemaal uitschrijven.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen