maandag 28 december 2015

verrassings varken

Laatst kreeg ik een mailtje van een meneer die graag een varken-sleutelhanger wilde bestellen.
Of ik het mooi wilde inpakken, want het was een verrassing voor zijn vrouw.
Kijk dat vind ik nou leuk. Van bestellingen krijgen word ik zowiezo al blij, maar de verhalen erachter maken het nog leuker.





Nu weet ik niet waarom het speciaal een varkentje moest zijn, misschien was het een verwijzing naar iets?
Ik kreeg al visioenen van een lief hangbuikzwijntje dat als kerstkadootje in de schuur op haar wachtte.
Wie weet..





de opbrengst gaat uiteraard weer naar het goede doel. 

fijne dag, Jolanda


3 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer erg leuk gemaakt, Jolanda!
    Groetjes en ook een fijne dag!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meneer zal wel blij zijn en mevrouw natuurlijk ook ;-) Het is een leuk varken geworden. Jolanda ik wens jou en je dierbare een fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2016. Veel liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gemaakt Jolanda! Hopelijk was het dit wat ze in gedachten hadden, ik vind het in elk geval geslaagd! Fijn eindejaar voor jullie!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen