woensdag 9 december 2015

Kerst (b)engel

We blijven nog maar even in de kerstsfeer: deze krans met engel siert nu mijn voordeur.
Na alle engeltjes met gouden lokken heb ik nu gekozen voor een wat meer trendy kapsel.
Het is een echte bengel geworden zo, met z'n bungel armen en benen (compleet met warme uggs!)




Uiteraard zorgde deze paarse punk coupe weer voor het nodige commentaar: Zoon zag er niet echt een engel in, meer een trol met vleugels.
En bedankt maar weer...
(het was overigens niet onaardig bedoeld, het deed hem denken aan de trolletjes die opa op z'n kamer had staan, met van die groene en paarse rechtopstaande haren.)

Zo lachen we wat af hier, heerlijk altijd die ideeën die het mannenfront heeft over mijn creaties. 
Saai wordt het in ieder geval nooit zo. 

fijne dag, Jolanda



2 opmerkingen:

  1. :-)
    Ik vind je engel leuk, hoor, ik hou wel van paars!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, die mannencultuur ken ik maar al te goed. Ik heb er vier!!!
    Je (b)engel is leuk! Gezegd door een vrouw :-D
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen