woensdag 17 februari 2016

turbo beer

 Gisterenavond stond er al weer een "kraamschudden" op het programma (het is een ware babyboom hier op het ogenblik)
Van het weekeind besloot ik gauw nog even een knuffel te haken om het kadootje een persoonlijk tintje te geven.
Leuke patronen zat, alleen allemaal voor een  grote of juist hele kleine beer. 
Omdat mijn gewenste tussenmaat er niet bij zat heb ik zelf maar wat bedacht. 



Tja en dan gaat er toch weer meer tijd inzitten dan ik had bedacht: hoofd te groot, lijf te klein, uithalen en overnieuw beginnen... 
Uiteindelijk werd het nog een behoorlijke race tegen de klok:  een kwartier  voordat ik opgehaald zou worden moest zijn staart er nog aangenaaid. 
Tussendoor zelfs ook nog alles opgeschreven.
Het is dus een ware turbo-beer geworden: een beer plus patroon in drie dagen,( en dat naast werk en alle andere geplande bezigheden..)



Kijk hem nou eens lief zitten, hij is er zelf nog beduusd van. 
Inmiddels is hij ook al verhuisd naar zijn nieuwe 'thuis' en is daar heel blij ontvangen. 

fijne dag, jolanda



3 opmerkingen:

  1. Je beertje is erg leuk, Jolanda! Prachtig cadeau!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit was inderdaad turbowerk, maar je hebt het dan toch maar gedaan en het is je gelukt! Prachtig beertje, heel leuk cadeau.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen