zondag 7 februari 2016

wagenspanner

Laatst kreeg ik een leuke uitdagende opdracht voor een kraamkadootje: een wagenspanner.
Ze had een voorbeeld van hoe het er ongeveer uit moest zien, of ik ook zoiets kon maken?

 De naaimachine maar weer eens te voorschijn gehaald (moest eerst nog flink in de gebruiksaanwijzing duiken om de boel draaiende te krijgen)
Lapjes stof op internet besteld en aan de gang.. eerlijk gezegd ben ik wel heel blij met het resultaat!




Erg grappig, die combinatie van de stoffen hartjes en gehaakte figuurtjes





Ik vond het erg leuk om te maken. Wie weet volgen er nog meer bestellingen, dat zou toch helemaal leuk zijn.





Opbrengst gaat uiteraard weer in de goede doelen pot, die raakt al weer mooi vol!

fijne avond, Jolanda













3 opmerkingen:

  1. Echt prachtig, Jolanda! Inderdaad een hele leuke combinatie met stoffen en gehaakte delen.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keileuk heb je hem gemaakt de wagenspanner! Echt superorigineel en vrolijk van kleur, dit zal een baby zeker en vast aanspreken! De combinatie van stof met gehaakte stukken vind ik heel geslaagd.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen